Heb je van 14 maart tot en met 19 juni 2022 een deelnemend model Bespoke Jet™ gekocht bij Piest?
Dan kun je, als je niet tevreden bent, het aankoopbedrag terugvragen. Actieperiode: 14-03 t/m 19-06-2022.
Klik op 'Vraag het aankoopbedrag terug' en vul het contactformulier van onze partner L8P in om het aankoopbedrag terug te vragen. Of stuur een e-mail naar [email protected]
Beantwoord een aantal vragen over je terugnameverzoek en jouw ervaring met het product.
Als je negatieve ervaring wordt veroorzaakt door een technisch probleem kunnen wij, met jouw toestemming, een vervangend product toesturen. Maar je kunt in plaats daarvan ook het aankoopbedrag terugvragen.
Als je aanvraag voor de terugbetaling of een vervangend product compleet is stuurt onze partner een bevestiging naar het door jou opgegeven e-mailadres. Deze mail bevat instructies om jouw Bespoke Jet retour te zenden, een retourlabel, een afstandsverklaring en een unieke code. Bewaar deze code goed! Met het retourlabel kun je het product kosteloos terugsturen.
Verstuur het product binnen zeven dagen na het indienen van je terugbetalingsaanvraag. Stuur ook de ondertekende afstandsverklaring, een kopie van het aankoopbewijs en alle bij aankoop meegeleverde accessoires mee.
Onze partner controleert of het product in goede staat is.
Je ontvangt per mail een bevestiging van de terugbetaling waar je voor in aanmerking komt. Wij streven ernaar om binnen vier weken na ontvangst van een volledige, geldige registratie en van het product de terugbetaling over te maken naar het opgegeven rekeningnummer.