Winkelwagen Nu bestellen 0 artikelen (€ 0,00)

Bestellen bij piest.nl

Bij piest.nl doen wij ons best om het winkelen bij ons zo plezierig mogelijk te laten verlopen. Op deze pagina willen wij u duidelijk maken hoe bestellen bij piest.nl in zijn werk gaat. En heeft u toch nog vragen? Stel ze aan ons via onze klantenservice.

Veilig bestellen

Op een snelle, veilige en eenvoudige manier uitzoeken wat u wilt, dat is online winkelen bij piest.nl. Door de blijvende groei aan webwinkels is het belangrijk om alert te zijn bij wie u winkelt. Dan is en blijft online winkelen een heel veilige optie. Binnen piest.nl gebruiken we het adres piest.nl voor de website en slaan we onze afbeeldingen op bij ikoa.nl. Wordt u toch met een andere url geconfronteerd, dan is er wellicht een probleem en verzoeken wij u om dit te melden aan onze klantenservice.

Wij zullen u nooit vragen om via e-mail persoonsgegevens te bevestigen. Ook zullen wij u nooit telefonisch noch via e-mail om uw wachtwoord vragen.

Enkele algemene punten om uw pc te beschermen zodat u veilig kunt winkelen.

  • Installeer een antivirusprogramma, anti-spyware tools, persoonlijke firewalls en houd deze up-to-date
  • Houd uw besturingssysteem en software up-to-date
  • Gebruik uitsluitend software van vertrouwde leveranciers
  • Laat de virusscanner regelmatig uw hele computer scannen
  • Controleer of uw internetprovider antivirus maatregelen aanbiedt en maak hier gebruik van
  • Weet met wie u zaken doet. Opent u geen e-mail (bijlagen) die u niet vertrouwt, bijvoorbeeld omdat u de afzender niet kent
  • Reageer niet op spam. Afmelden bij een spammer heeft weinig zin; het bevestigd enkel dat het een valide emailadres is

Een bestelling plaatsen

Het is ons streven om het winkelen voor u zo eenvoudig en plezierig mogelijk te maken. Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig:

Plaats het gewenste artikel in het winkelmandje

Ga naar het artikel van uw keuze en klik op de knop "KOOP NU". Vervolgens komt u in "uw winkelmandje" terecht. Hier ziet u een overzicht van het aantal artikelen in uw wagen. Hier kunt u eventueel hoeveelheden aanpassen of artikelen uit uw winkelwagen verwijderen.
Bent u klaar met winkelen klik dan op de knop "DOORGAAN NAAR KASSA".

Persoonlijke gegevens opgeven

Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij om enkele persoonlijke gegevens in te vullen. Heeft een piest.nl-account dan kunt u met die gegevens inloggen.
We gebruiken uw persoonlijke gegevens alleen om uw bestelling te kunnen verwerken en zullen niet voor marketingdoeleinden ingezet worden en/of aan derden verkocht.

Verzendwijze kiezen

U bestelling wordt door een bezorger van PostNL op het door u opgegeven adres afgegeven. Middels een track-and-trace code kunt u uw bestelling 24 uur per dag traceren.

Betaalmethode kiezen

Voor de betalingen maken wij gebruik van de payment service provider (psp) MultiSafePay. Via deze psp bieden wij verschillende betaalmethoden aan:

  • iDeal iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland. U betaald direct binnen uw bekende bank-internet-omgeving.
  • Bankbetaling Wij sturen u de betalingsgegevens. Zodra we uw betaling binnen hebben zullen we uw order verwerken. Let op: de doorlooptijd van uw bestelling wordt langer als u deze betaalmethode gebruikt.

Bestelling plaatsen

Indien we alle benodige gegevens van u hebben ontvangen vragen wij u om onze algemene voorwaarden te accepteren. Nadat u hiermee akkoord bent u gegaan plaatst u de bestelling door op de knop "BESTELLING PLAATSEN" te klikken.

Verzendkosten

De verzendkosten van uw bestelling zijn afhankelijk van de inhoud van uw bestelling. De verzendkosten worden gecommuniceerd tijdens het bestelproces zodra u het afleveradres heeft ingevoerd en de verzendmethode heeft gekozen.

Een bestelling van meerdere artikelen zullen wij in 1 keer verzenden. Voor uw bestelling betaald u altijd 1 keer verzendkosten, ook als uw bestelling uit meerdere collies bestaat.

Uw bestelling volgen

Als u een account heeft en ingelogd bent bij piest.nl dan kunt u bij "mijn bestellingen" de status van uw bestelling(en) bekijken.

Direct na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u per email een order-bevestiging. Hierin vindt u de gegevens van uw bestelling.

Uw bestelling wijzigen of annuleren

Indien uw bestelling nog niet naar u onderweg is heeft u de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren of te wijzigen. Neem dan contact op met onze klantenservice en houdt uw bestelnummer bij de hand.

Is de bestelling reeds verwerkt en naar u onderweg dan kunt u het best de levering door de bezorger weigeren. De bestelling gaat dan direct retour.