Service & contact
Thuiswinkel
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Bestellen & levering

      Een bestelling plaatsen

      1. U zoekt een artikel uit. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
      2. Via de knop "In winkelwagen" plaatst u het artikel in de winkelwagen.
      3. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op "Nu bestellen" bovenin het scherm. Vervolgens krijgt u een overzicht van uw bestelling te zien, waarin u de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
      4. Als u de gewenste artikelen en aantallen geselecteerd hebt kunt u afrekenen door op de knop "Ga door naar afrekenen" te klikken. U komt vervolgens in de online kassa omgeving terecht.
      5. Als u nog geen account hebt kunt u er voor kiezen om een account aan te maken. Dit biedt enkele voordelen: u kunt een volgende bestelling sneller plaatsen en u heeft inzicht in uw voorgaande bestellingen. Het is niet verplicht om een account aan te maken.
      6. U vult uw adres gegevens in.
      7. U kiest de gewenste bezorgmethode of het gewenste afhaalpunt.
      8. U kiest een betaalwijze.
      9. U gaat akkoord met onze voorwaarden en rond de bestelling af.

      Heeft u toch nog problemen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

      Een bestelling annuleren

      Service PiestAls u om welke reden dan ook uw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We halen dan uw bestelling uit ons systeem en zullen uw geld dan zo snel mogelijk terugstorten. Houd uw bestelnummer bij de hand en/of vermeld deze duidelijk in uw mail, zodat we u snel kunnen helpen.

       

      Voorraadstatus

      Onze online winkel kent verschillende voorraad statussen. De voorraadstatus bepaalt hoe snel we een artikel kunnen leveren:

      • Direct leverbaar: dit artikel is direct te leveren vanuit ons distributiecentrum. In de regel worden artikelen met deze status en die als pakket verstuurd worden binnen 1 tot 2 werkdagen door de pakketvervoerder bij u aangeboden. Voor artikelen die door een transporteur worden geleverd (bijv. wasmachines, wasdrogers, grote tv's) wordt een bezorgafspraak gemaakt. Onze transporteur belt u om een afspraak in te plannen. Houd voor transport-artikelen een langere levertijd aan; ca 2 tot 3 werkdagen.
      • Snel leverbaar: dit artikel ligt in een extern magazijn. Doordat dit artikel eerst naar ons distributiepunt gaat, duurt het iets langer voor u deze in huis hebt: 2 tot 4 werkdagen voor pakket-artikelen, 3 tot 5 dagen voor transport-artikelen.
      • Winkelmodel: dit artikel is een artikel uit de winkel. Het is mogelijk dat dit artikel ingezet is als demonstratie-model. Doordat dit artikel eerst naar ons distributiepunt gaat, duurt het iets langer voor u deze in huis hebt: 2 tot 4 werkdagen voor pakket-artikelen. Winkelmodellen kunnen helaas niet via onze transporteur worden aangeboden.
      • 3 - 5 werkdagen: dit artikel is momenteel niet meer op voorraad. Deze worden op verzoek bij de leverancier besteld. De levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid bij onze leverancier(s). De levertijd is in de meeste gevallen tussen de 3 en 5 werkdagen. In sommige gevallen kan dit wel langer zijn; tot wel meerdere weken. Vragen over de exacte levertijd van deze producten zijn door ons moeilijk te beantwoorden, maar u mag ze natuurlijk altijd stellen.

      Winkelreservering

      Op de product pagina kunt u zien of een artikel op voorraad is. Als een artikel op voorraad is, kunt u deze reserveren. U doorloopt dan dezelfde route als wanneer u een normale bestelling zou plaatsen. In de kassa kiest u bij de verzendmethode voor de mogelijkheid Afhalen in de winkel. Selecteer dan de winkel waar u het apparaat wilt reserveren. Een reservering betaalt u altijd in de winkel, per PIN of contant. De winkel neemt contact met u op zodra de reservering voor u klaar staat.

      We houden een reservering tot 7 dagen vast nadat we u gemeld hebben dat u de reservering kan afhalen. Voor een snelle afhandeling van uw reservering is het raadzaam om de bevestiging van u bestelling mee te nemen of bestelnummer bij de hand te hebben.

      Pakketleveringen

      Wanneer u op een werkdag voor 15.00 uur een bestelling plaatst verzenden wij uw bestelling nog op dezelfde dag, mits op voorraad in ons distributiecentrum en we de betaling hebben ontvangen. Zodra het pakket ons distributiecentrum verlaat ontvangt u een track & trace-code. Hiermee kunt u de zending volgen.

      Wanneer u niet thuis bent, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kunt u zelf kiezen waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. U kunt de keus tot 22:00 uur aan de bezorger doorgeven. Maakt u geen gebruik van de 'niet thuis-code', dan probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Als het pakket na de tweede leverpoging ook niet geleverd kan worden, dan heeft u 2 weken lang de mogelijkheid om het pakket af te halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt bij u in de buurt. Een pakket kan alleen worden meegegeven na het tonen van een geldig identiteitsbewijs.

      Transportleveringen

      TransportleveringPakketten langer dan 150 cm en/of zwaarder dan 30 kg worden niet vervoerd door onze pakketvervoerder, maar door onze transporteur.

      Als u op een werkdag voor 11.45 uur een bestelling plaatst voor een artikel die via onze transporteur verzonden wordt, kan deze de volgende werkdag bij u worden aangeboden, mits op voorraad in ons distributiecentrum en we de betaling hebben ontvangen. Bij een zogenaamde 24-uurs levering heeft u niet de mogelijkheid om het tijdstip van leveren te plannen. Van onze transporteur krijgt u een email met daarin de mogelijkheid om uw levering te volgen via mijnbezorgtijd.nl. Hier kunt u de geplande levertijd bekijken.

      Indien de mogelijkheid van een 24-uurs-levering van toepassing is, zullen we altijd telefonisch contact met u opnemen. Het is mogelijk om de chauffeur te laten bellen wanneer hij in de buurt is. Als u hiervan gebruik wilt maken, kunt u dit bij onze medewerker aangeven.

      Als er geen sprake is van een 24-uurs-levering (of we u niet voor 12.00 uur telefonisch hebben kunnen bereiken), zal de verzending worden aangemeld als een normale levering. Dit betekent dat onze transporteur binnen 24 uur contact met u zal opnemen om een leverdatum/tijdstip te plannen. Levering zal in de meeste gevallen plaatsvinden binnen 3 werkdagen.

      Als u niet thuis bent op het met de transporteur afgesproken moment, dan gaat uw bestelling terug naar ons distributiecentrum. De kosten voor het opnieuw aanbieden van een artikel komen voor eigen rekening en bedragen €39,-. Deze moeten bij de nieuwe levering aan de chauffeur worden voldaan.

      Verzendkosten binnenland

      Online bestellingen die geleverd worden via onze "standaard levering" (PostNL) worden vanaf €50,- gratis bij je bezorgd. Bij kleinere bestellingen onder de €50,- bedragen de verzendkosten €6,95. De bezorger brengt je bestelling tot aan de eerste drempel.

      Verzendkosten buitenland

      De gratis bezorging in onze webshop geldt alleen voor leveringen in Nederland. Voor bestellingen die in het buitenland geleverd moeten worden, zal een medewerker contact met u opnemen en u informeren over de verzendkosten.

      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »