Service & contact
Thuiswinkel
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Bestellen & levering

      Een bestelling plaatsen

      1. Je zoekt een artikel uit. Alle getoonde prijzen zijn inclusief BTW.
      2. Via de knop "In winkelwagen" plaatst je het artikel in de winkelwagen.
      3. Als je klaar bent met winkelen, klik je op "Nu bestellen" bovenin het scherm. Vervolgens krijg je een overzicht van je bestelling te zien, waarin je de artikelen desgewenst nog kunt wijzigen.
      4. Als je de gewenste artikelen en aantallen geselecteerd hebt kun je afrekenen door op de knop "Ga door naar afrekenen" te klikken. Je komt vervolgens in de online kassa omgeving terecht.
      5. Als je nog geen account hebt kun je er voor kiezen om een account aan te maken. Dit biedt enkele voordelen: je kunt een volgende bestelling sneller plaatsen en je hebt inzicht in je voorgaande bestellingen. Het is niet verplicht om een account aan te maken.
      6. Je vult jouw adres gegevens in.
      7. Je kiest de gewenste bezorgmethode of het gewenste afhaalpunt.
      8. Je kiest een betaalwijze.
      9. Je gaat akkoord met onze voorwaarden en rond de bestelling af.

      Heb je toch nog problemen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

      Een bestelling annuleren

      Service PiestAls je om welke reden dan ook jouw bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We halen dan jouw bestelling uit ons systeem en zullen je geld dan zo snel mogelijk terugstorten. Hou je bestelnummer bij de hand en/of vermeld deze duidelijk in jouw mail, zodat we je snel kunnen helpen.

       

      Voorraadstatus

      Onze online winkel kent verschillende voorraad statussen. De voorraadstatus bepaalt hoe snel we een artikel kunnen leveren:

      • Direct leverbaar: dit artikel is direct te leveren vanuit ons distributiecentrum. In de regel worden artikelen met deze status en die als pakket verstuurd worden binnen 1 tot 2 werkdagen door de pakketvervoerder bij je aangeboden. Voor artikelen die door een transporteur worden geleverd (bijv. wasmachines, wasdrogers, grote tv's) wordt een bezorgafspraak gemaakt. Onze transporteur belt je om een afspraak in te plannen. Houd voor transport-artikelen een langere levertijd aan; ca 2 tot 3 werkdagen.
      • Snel leverbaar: dit artikel ligt in een extern magazijn. Doordat dit artikel eerst naar ons distributiepunt gaat, duurt het iets langer voor je deze in huis hebt: 2 tot 4 werkdagen voor pakket-artikelen, 3 tot 5 dagen voor transport-artikelen.
      • Winkelmodel: dit artikel is een artikel uit de winkel. Het is mogelijk dat dit artikel ingezet is als demonstratie-model. Doordat dit artikel eerst naar ons distributiepunt gaat, duurt het iets langer voor je deze in huis hebt: 2 tot 4 werkdagen voor pakket-artikelen. Winkelmodellen kunnen helaas niet via onze transporteur worden aangeboden.
      • 3 - 5 werkdagen: dit artikel is momenteel niet meer op voorraad. Deze worden op verzoek bij de leverancier besteld. De levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid bij onze leverancier(s). De levertijd is in de meeste gevallen tussen de 3 en 5 werkdagen. In sommige gevallen kan dit wel langer zijn; tot wel meerdere weken. Vragen over de exacte levertijd van deze producten zijn door ons moeilijk te beantwoorden, maar je mag ze natuurlijk altijd stellen.

      Winkelreservering

      Op de product pagina kun je zien of een artikel op voorraad is. Als een artikel op voorraad is, kunt u deze reserveren. U doorloopt dan dezelfde route als wanneer je een normale bestelling zou plaatsen. In de kassa kies je bij de verzendmethode voor de mogelijkheid Afhalen in de winkel. Selecteer dan de winkel waar je het apparaat wilt reserveren. Een reservering betaal je altijd in de winkel, per PIN of contant. De winkel neemt contact met je op zodra de reservering voor je klaar staat.

      We houden een reservering tot 7 dagen vast nadat we je gemeld hebben dat je de reservering kan afhalen. Voor een snelle afhandeling van jouw reservering is het raadzaam om de bevestiging van je bestelling mee te nemen of bestelnummer bij de hand te hebben.

      Pakketleveringen

      Wanneer je op een werkdag voor 15.00 uur een bestelling plaatst verzenden wij jouw bestelling nog op dezelfde dag, mits op voorraad in ons distributiecentrum en we de betaling hebben ontvangen. Zodra het pakket ons distributiecentrum verlaat ontvang je een track & trace-code. Hiermee kun je de zending volgen.

      Wanneer je niet thuis bent, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kun je zelf kiezen waar en wanneer je jouw pakket wilt ontvangen. Je kunt de keus tot 22:00 uur aan de bezorger doorgeven. Maak je geen gebruik van de 'niet thuis-code', dan probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Als het pakket na de tweede leverpoging ook niet geleverd kan worden, dan heb je 2 weken lang de mogelijkheid om het pakket af te halen bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt bij je in de buurt. Een pakket kan alleen worden meegegeven na het tonen van een geldig identiteitsbewijs.

      Transportleveringen

      TransportleveringPakketten langer dan 150 cm en/of zwaarder dan 30 kg worden niet vervoerd door onze pakketvervoerder, maar door onze transporteur.

      Als je op een werkdag voor 11.45 uur een bestelling plaatst voor een artikel die via onze transporteur verzonden wordt, kan deze de volgende werkdag bij je worden aangeboden, mits op voorraad in ons distributiecentrum en we de betaling hebben ontvangen. Bij een zogenaamde 24-uurs levering heb je niet de mogelijkheid om het tijdstip van leveren te plannen. Van onze transporteur krijg je een email met daarin de mogelijkheid om jouw levering te volgen via mijnbezorgtijd.nl. Hier kun je de geplande levertijd bekijken.

      Indien de mogelijkheid van een 24-uurs-levering van toepassing is, zullen we altijd telefonisch contact met je opnemen. Het is mogelijk om de chauffeur te laten bellen wanneer hij in de buurt is. Als je hiervan gebruik wilt maken, kun je dit bij onze medewerker aangeven.

      Als er geen sprake is van een 24-uurs-levering (of we je niet voor 12.00 uur telefonisch hebben kunnen bereiken), zal de verzending worden aangemeld als een normale levering. Dit betekent dat onze transporteur binnen 24 uur contact met je zal opnemen om een leverdatum/tijdstip te plannen. Levering zal in de meeste gevallen plaatsvinden binnen 3 werkdagen.

      Als je niet thuis bent op het met de transporteur afgesproken moment, dan gaat jouw bestelling terug naar ons distributiecentrum. De kosten voor het opnieuw aanbieden van een artikel komen voor eigen rekening en bedragen €39,-. Deze moeten bij de nieuwe levering aan de chauffeur worden voldaan.

      Verzendkosten binnenland

      Online bestellingen die geleverd worden via onze "standaard levering" (PostNL) worden vanaf €50,- gratis bij je bezorgd. Bij kleinere bestellingen onder de €50,- bedragen de verzendkosten €6,95. De bezorger brengt je bestelling tot aan de eerste drempel.

      Verzendkosten buitenland

      De gratis bezorging in onze webshop geldt alleen voor leveringen in Nederland. Voor bestellingen die in het buitenland geleverd moeten worden, zal een medewerker contact met je opnemen en je informeren over de verzendkosten.