Service & contact
Thuiswinkel
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Retourneren & garantie

      Retourneren

      U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht (download het modelformulier [PDF, 258KB]) . Daarnaast is het mogelijk om de bestelling terug te sturen en het modelformulier bij te voegen. U dient de bestelling binnen 14 dagen na herroeping terug te sturen naar:

      PIEST BV
      Olieslagweg 43
      7521 HX Enschede

      Indien redelijkerwijs mogelijk ontvangen we het product graag ongebruikt in de originele, onbeschadigde verpakking.

      Terugbetaling

      De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening, tenzij de bestelling beschadigd geleverd wordt. Zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (meestal binnen 7 dagen) krijgt u het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending terug. Deze verzendkosten krijgt u alleen terug bij het retourneren van de volledige bestelling. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

      U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

      Transportartikelen (en) retourneren

      Transporteur

      Heb je een product dat via onze transporteur bij je bezorgd is en wil je deze retourneren? Wij vragen je dan om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen. Als wij je product moeten ophalen kost dit €39,-.

      Ruilen

      Een product ruilen is ook mogelijk, we sturen dan na ontvangst van de geretourneerde bestelling het gewenste product terug. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.

      Uitgezonderd van retourneren

      De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

      • Producten die door piest.nl tot stand zijn gekomen in overeenstemming met specifieke specificaties van u als klant zijnde (maatwerk).
      • Producten die wegens hygiënische redenen of vanwege de gezondheid zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht, indien de verzegeling is verbroken, zoals oordoppen en in-ear hoofdtelefoons.
      • Makkelijk kopieerbare producten, zoals games, dvd's en software, indien de verzegeling is verbroken.

      Voor het beoordelen van verbruiksartikelen (zoals cartridges, toners, batterijen, reinigingsproducten) is het niet nodig om ze uit te pakken. Doet u dit toch, dan zijn deze producten vaak niet meer te verkopen en is de waardevermindering 100%.

      Garantie

      U heeft recht op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij raden u aan om een gedegen verpakking te gebruiken die om de originele verpakking van het product heen zit, indien redelijkerwijze mogelijk. We willen u ook adviseren om geen stickers en/of andere biljetten op de originele verpakking te plakken en/of te schrijven op de originele verpakking.

      Voor alle reparatiezendingen binnen de garantietermijn waarbij geen defect geconstateerd wordt, wordt € 50,- incl. btw aan onderzoekskosten berekend, excl. verzendkosten.

      U dient bij de retourzending een ingevuld retourformulier te voegen met de omschrijving van het defect en daarbij uw NAW gegevens.

      Uitgezonderd van garantie

      • Producten die schade hebben als gevolg van ondeugdelijk gebruik of ondeugdelijk onderhoud.
      • Producten die schade hebben als gevolg van slechte verpakking tijdens transport naar piest.nl.
      • Producten met vocht- of waterschade.
      Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »